Re: [Linux] Uzaktan bilgi toplama

From: Arda Çetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Tue 13 Sep 2005 - 19:42:57 EEST

Merhabalar,

Sal 13 Eyl 2005 12:26 tarihinde, Tansu Günay şunları yazmıştı:
> Linux kurulu bir makineden uzaktan tüm hardware bilgilerini toplamak
> istiyorum. Örnek olarak kurulu olduğu makinenin üreticisi ve modeli
> gibi. Bununla ilgili script ya da free bir program bilen arkadaÅŸlar
> varsa yardımcı olurlarsa sevinirim.

http://phpsysinfo.sourceforge.net/

Sabit disk hakkında bilgiler, network kullanımı, temel sistem ve donanım
bilgilerini bulabileceğiniz uzun zamandır kullandığım güzel bir PHP script.

Türkçe dil ve tema desteği de mevcut.

--
	Arda Çetin
http://arda.linuxmarket.org