Re: [Linux] EyeOS hakkinda

From: Bekir Soylu (cometus@gmail.com)
Date: Fri 09 Sep 2005 - 16:18:09 EEST

Evet demosunu bende farkettim denedim. Aslinda ondan sonra ilgimi
cekti ayrica softpedia dan pick almıs. sasirdim belkide kurulunca daha
hos ozellikleri vardir diye dusunuyorum ve daha hizlidir. En kisa
zamanda kurup denemeye calisicam. yorumunuz icin tesekkurler

09.09.2005 tarihinde Ergin ALTINTAS <ealtintas@gmail.com> yazmış: