[Linux] EyeOS hakkinda

From: Bekir Soylu (cometus@gmail.com)
Date: Fri 09 Sep 2005 - 13:57:37 EEST

Merhaba

EyeOS 0.8.0 diye bir program var http://eyeos.sourceforge.net/
siteleri de bu. Linux uzerinde calisan bir program.
Tam olarak amacini anlayamadim. ve kurulumda database PHP Apache gibi
seyler istiyor.
Eger bu programi kuran deneyen varsa ne ise yaradigini, artilarinin ne
oldugunu yazabilirmi.
ingilizcem iyi olmasina ragmen tam olarak gorevini kafamda
sekillendiremedim. kurup denemem gerekir ama su anda bunu yapacak
bilgisayar yok.
Simdiden tesekkurler