Re: [Linux] mysql sifresi

From: abdullah anar (aanar@ozaltin.com.tr)
Date: Wed 07 Sep 2005 - 15:42:08 EEST

oncelikle ilgi icin tesekkurler.

ben suse kurarken mysql sifresi tanimladigimi hatirlamiyorum. sizin
yazdigini komut satirindan girince de bana sifre soruyor ve ben sifre
bilmiyorum.

windowslu senelerde bir yerde mysql sifresi acikca gozukuyordu sanki ama
unuttum cok zaman gecti. linuxta da bole bisi var mi? yoksa mysql'i
tekrar kaldir-kur mu yapsam...

dostlukla,
abdullah anar