[Linux] tecom adsl-modem sorunu

From: cem aytar (cemaytar@gmail.com)
Date: Sat 03 Sep 2005 - 14:36:49 EEST

merhaba,
elimde TECOM marka ethernetli bir adsl modem var.
internete baglaniyorum fakat hem linux'te hem windows'ta baglandiktan ve bir
kac siteye girdikten sonra baglanti kopuyor (belki de yavasliyor).
dolayisiyla yeni bir site acamiyorum. hem IE hem de FIREFOX ayni sekilde
tepki veriyor.
Bir de internete bagliyken Flashget veya P2P bir program ile veya ftp ile
dosya cekerken saatlerce hic bir sorun cikmiyor ve maksimum hizda download
yapiyor.
Sorun acaba modemin http protokolleriyle yanlis yapilmis bir ayarindan mi
kaynaklaniyor bilmiyorum.
Sorun isletim sisteminden veya bilgisayardan kaynaklanmiyor. Bir cok
kombinasyonu denedim cunku.
yardimci olursaniz sevinirim ..

http://www.ceng.metu.edu.tr/~e1347160
cemaytar@gmail.com