[Linux] Mozilla ve Thunderbird

From: Bilal YILDIRIM (bilalyildirim@gmail.com)
Date: Sun 30 Oct 2005 - 22:18:21 EET

Merhaba arkadaşlar.
Benim 3 tane sorum olacak. Mozilla ve Thunderbirdle ilgili.
Öncelikle ben şu an xp kullanıyorum. Önce Firefox kurdum Daha sonra da
Mozilla Thunderbird kurdum. Daha sonra Browser olarak Firefoxtan
vazgeçim Mozilla 1.7.8 kurdum. Hem internete girip hemde maillerimi
kontrol etmek istiyorum.
Şimdi sorularıma geçiyorum.

1. Mozilla Thunderbirdden Mozillaya nasıl geçerim. Yani bir sürü ayar
yaptım. Ve 2000'nin üzerinde mail indirdim. Şimdi bu ayarları ve
mailleri nasıl Mozillaya aktarabilirim.
Bu sorun yarın sistemi formatladıktan sonra da önem kazanıyor. Maillerin
hepsini yeniden mi indireceğim daha önce indirdiğim mailleri nasıl
formatlamadığım dizine alıp kullanacağım.

2. Mozillayı kurduktan sonra bir sürü ayar yapmıştım. Kişi ayarları ile
oynarken bu ayarlarım gitti. Daha önce kullandığım kullanıcı adını
giriyorum ayarlar gelmiyor. Varsayılan olarak bir kişi ekledi galiba.
Dosyayı silmedim. Bu ayarları yeniden nasıl getirebilirim.

3. Firefoxta ve İE. çalışan mause scroll Mozilla da çalışmıyor. Bunu
nasıl ayarlarım.

Yardımlarınız için teşekkür ederim.