Re: [Linux] X dpi değiştirme

From: Erkin Tek (erkintek@yahoo.com)
Date: Sat 29 Oct 2005 - 21:49:02 EEST

Sorunuz çözünürlük değiştirmekle ilgili,
dpi=dot per inc yani bir inc basina dusen nokta miktari,
siz 17'' ekranda 1280x960 kullaniyorsaniz, bunu 640x480'a dusururseniz bir ince dusen nokta sayisi
4 kat azalir.

X11 sanirim yapabilecegi en yuksek yenileme(refresh) degerine ayarliyor. buna dikkat etmek
gerekiyor, ozellikle lcd'lerde.