RE: [Linux] ati ekran kartım.

From: Ethem Bilgin (ethem@pozitron.com)
Date: Fri 28 Oct 2005 - 11:33:56 EEST

http://www.gentoo.org/doc/en/ati-faq.xml

Ethem Bilgin

www.pozitron.com

mailto:ethem@pozitron.com

Tel: + 90 212 253 75 75

Faks: + 90 212 253 77 33

-----Original Message-----
From: linux-bounces@liste.linux.org.tr [mailto:linux-bounces@liste.linux.org.tr] On Behalf Of atilla BALCI
Sent: Thursday, October 27, 2005 8:51 PM
To: linux@liste.linux.org.tr
Subject: [Linux] ati ekran kartım.

arkadaslar. takriben 3 yıldır linux kullanıyorum. şu an gentoo
kullanıyorum. debian ubuntu fedora suse mandrake dahil kullandım.
         bir tek yapamadığım ekran kartımın opengl desteğini açmak

bunun için denemediğim yol kalmadı diyebilirim. bir çok forumlara
baktım. bir çok verilen yolları takip ettim. fakat opengl desteğini
açamadım.

asus ati radeon 9550 ekran kartım var.

acaba irc kanalı üzerinden bana yardım edebilecek bir arkadaş var mı ?
bir yeri yanlış yapıyorum ve yardıma ihtiyacım var. bu problem artık
inad meselesi oldu.

yardımınızı bekliyorum.

saygılarımla