Re: [Linux] ati ekran kartım.

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Thu 27 Oct 2005 - 23:07:38 EEST

1/ senin mektubunu okurken firefox da sag ust kisimdaki 'arama kosesine'
asagidakileri yazdim:
" asus ati radeon 9550 linux "

2/ enter tusuna bastim:

3/ birden fazla gelen sonuc var [ilgili ya da ilgisiz; 161,000 adet sonuc
varmis!]
4/ ayni taramayi kendiniz de yapabilir ya da bir tanesini bile yazarsam
sanirim faydali olabilecek; yaziyorum:

http://xoomer.virgilio.it/flavio.stanchina/debian/fglrx-installer.html

Caresi var gibi gorunuyor. Ben tecrube etmedim; tecrubesi olanlar daha cok
sey soyleyebilirler.

notlar:
- benim boyle bir sorunum yok, ati kullanmiyorum;
- verdigim adres bilgisi ozellikle debian icin bir aciklama olarak gorunuyor,
debian kullanmiyorum ama sanirim yeterli aciklama var gibi. [slackware
debian'dan daha 'sert' mis diyorlar.. :-)

iyi eglenceler,

suleyman