RE: [linux] acil

From: Zeki Çatav (zcatav@isnet.net.tr)
Date: Thu 27 Oct 2005 - 11:42:35 EEST

Prş, 2005-10-27 tarihinde 10:02 +0300 saatinde,
Ahmet_Yildirimtepe@D2.com.tr yazdı:
> Ben linux a yeni basladim acikasi bu yetki tanimlamalarini nasil yapabilecegimi bilmiyorum. Hosuma gittigi icin kullanmaya devam ediyorum. On tanim olayini nasil yapabilecegimi bana izah edermisiniz?
Merhaba,
1) KDE -> Sistem -> KUser (kullanıcı yöneticisi)
 root şifresi ister ve girersiniz
kullanıcılar tabından ahmet kullanıcısını seçip edit butonuna
tıklarsınız, gelen pencereden gruplar tabını seçersiniz, dahil olmak
istediğiniz gruplara işaret koyar saklayıp çıkarsınız.
2) Daha az dert isteyen bir kullanıcı iseniz ya SimpleMepis yada
Libranet indirip onu kurar ve daha kullanıcı dostu arabirimler ile
Linuxu yönetme işini yürütürsünüz.
İyi çalışmalar.

--
Zeki Çatav