Re: [Linux] Slackware Hata Bildirim Yontemi

From: ekin@fisek.com.tr
Date: Tue 25 Oct 2005 - 14:24:40 EEST

Merhaba;

On 11:29:20 10/25/2005 Özgür_. <linuxbulten@gmail.com> wrote:
> Mrb,
>
> Slackware 10.2
>

> Surekli olan bir sorunum var. Biz iki ev arkadasi S. 10.2 kurduk, Ama
> Smbpasswd fstab xorg.conf dosyalarini duzenledigimizde,(ayar
> dosyalari diyelim) bazen actigimzida yada sisteme bir prog yukleyip
> sonraki yeniden baslatmamizda mouse da sadece yukari asagi gitme (saga
> sola gitmiyor) ve tuslarin islevini yitirme oluyor...

Her ne kadar ayar dosyalarini editlemenizle bir baglantisini goremesem de
(hangi editor prgrami ile editliyorsunuz? ) - mouse'unuz USB mi? Slackware
10.x serisinde standart kernel ve modules.conf hem usbmouse hem de bootp
mouse modullerini yukleyebiliyordu ve bunun sonunda sizin tarif ettiginize
benzer bir davranis ortaya cikiyordu.. Sistem bu duruma geldigindeki lsmod
ciktinizi gonderebilir misiniz ?

> A4Tech kablosuz + optik set.
>
> Normal zamanlarda 1-2 defa haric olmadi, dedigim islemleri yapinca
> oluyor..
>
> artik sole dusunmeye basladik ,
>
> (Gülmek yok ama :-) )

Tamam, gulmedim.. Ama gulunecek birsey oldugunun farkindasiniz degil mi ? :)

Gorusuruz.
Ekin Meroglu
ekin@fisek.com.tr