Re: [Linux] Linux mandrake nero

From: Ömer F. USTA (omerusta@gmail.com)
Date: Tue 25 Oct 2005 - 10:02:31 EEST

Büyük ihtimalle siz hatayla ya iso dosyasini bir sıkıştırma programı ile
ayıklamış ( açmış) sınızdır veya paketleri tek tek indirmişsinizdir. Her
iki durumda da iso dosyasına ihtiyacınız olmakta.
Nero veya benzeri bir program içinden Kalıbı yak veya Burn Image seceneğini
seçmeniz ve cd ye yazmak istediğiniz dosya için iso dosyasını göstermelisiniz.
Burda yaptigimiz iso dosyasını direk tek dosya olarak degil de Nero ya
bıraktığımız bir ayıklama süreci ile cdye aktarmak oluyor.

25.10.2005 tarihinde Okan Çetin <okancetin@gmail.com> yazmış:

Ömer Fadıl USTA
http://www.bilisimlab.com/