Re: [Linux] Ubuntu 5.10 klavye problemi...

From: Fatih Arslan (fatih.liste@gmail.com)
Date: Mon 24 Oct 2005 - 21:27:03 EEST

/etx/X11/xorg.conf dosyasında su satırlar göreceksiniz

Section "InputDevice"
   Identifier "Generic Keyboard"
   Driver "kbd"
   Option "CoreKeyboard"
   Option "XkbRules" "xorg"
   Option "XkbModel" "pc105"
   Option "XkbLayout" "tr"
   Option "XkbVariant" "q"
EndSection

Burada

   Option "XkbVariant" "q"

satırılı silerseniz, sorun düzelecektir. Root olarak açıp, root olarak
kayıt ntmeniz gerekiyor.

Kolay gelsin

Mon, 24 Oct 2005 16:48:26 +0300
"Ercin Certel" <ecertel@postit.ticaretnet.com> yazmış: