Re: [Linux] tar dosyasının win'de açmak?

From: Ergin Altintas (ealtintas@gmail.com)
Date: Mon 24 Oct 2005 - 03:51:06 EEST

Her ne kadar opensource olmasa da, win32 kullanıcılarına Total
Commander'i ben de tavisye ederim. Her türlü dosya işlemni yapabilen
yetenkeli bir yazılım.

İki panel sisteminden vazgeçemeyen, Linuxçulara da krusader
(krusader.sf.net)'i şiddetle tavsiye ederim. Bu arada krusader bazı
açılardan (özgür yazılım olmasının yanında) total commanderdan daha iyi
dir...