Re: [Linux] Suse 10.0'da ADSL problemi

From: ahmet yildiz (ahmyildiz@gmail.com)
Date: Mon 24 Oct 2005 - 02:40:24 EEST

Tolga Günkut wrote:

> Merhaba sevgili hocam;
>
> 2005/10/24, Op.Dr.Ilhan Akaslan <iakaslan@ttnet.net.tr
> <mailto:iakaslan@ttnet.net.tr>>:
>
> Sevglil kardesim..
> Genele yazacagim ama üyelik sifrem gelmedi.. Dayanamadim.. Bir isletim
> sitemi düsünün ki.. ADSL yi görüp otomatik beni nete
> baglayamiyor.. Bende
> dün yükledim 10,0 ama neler neler eksik.. Bende baglanamadim.. 2.
> Q-türkçe
> klavye olmuyor..3-Ekran rezolusyonu degismiyor..4-kullanicida CD
> ve DVD
> [...]
Sayın İlhan Akaslan, bilgisayarınızı alırken yetkili satıcıya hangi
işletim sistemini kullanmak istediğinizi söyledinizmi yada o size
sordumu? Bence her iki tarafda gerekeni yapmadı, almış olduğunuz
bilgisayar windows uyumlu bir bilgisayar. Benim bilgisayarım ise Linux
uyumlu, sitemimi kurduğumda hiç bir sorun yaşamıyorum bütün ayaralarını
kendisi hallediyor. Ancak genede linux elinden geleni yapıyor her türlü
donanımı tanımak için elinden geleni yapıyor, bir çok çözüm yolu
üretiyor. Bence kesin bir yargıya varmadan önce biraz daha araştırın.