Re: [Linux] NVİDİA EKRAN KARTI TAVSİYESİ İSTİYORUM

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Thu 20 Oct 2005 - 10:17:44 EEST

> Selam,

> Çar 19 Eki 2005 08:35 sularında, Umut Konaş şunları yazmıştı:
>
> Suse bu işi bir şekilde sizin için yapmaya çalışmış olabilir.
> Ama bu, bu işi sizin elyordamıyla yapmanıza engel değil :-)

SuSE bu işi çok güzel bir şekilde sizin için yapıyor. YaST içinde önce update
yapın bu size orada nvidia driverlarını gösterecektir. Onu yükleyin bu da
gidip nvidia nın sayfasından çekip sisteminize install eder sonrasında sax2
ile düzenlemesini yapabilirsiniz.

Sax2 kullanmak için

telinit 3

diyerek önce X init level i değiştirin ondan sonra işlemler bittikten sonra

telinit 5

ile X eski haline getirin.

şöyle bir bakınca bütün aşağıdaki bulunabiliyor.

Nvidia Installer HOWTO for SuSE Linux users
http://www.suse.de/~sndirsch/nvidia-installer-HOWTO.html

Bu linki de verelim böylece artık bu konuda soru gelmez sanırım.

--
Murat Koç
Kivi Bilişim Teknolojileri