[Linux] Suse 10.0 nvidia ve nforce

From: Mehmet Algül (mehmetalgul@gmail.com)
Date: Wed 19 Oct 2005 - 08:24:52 EEST

1 - Suse 10.0 da güvenli kipte, nvidia web sitesinde anlatıldığı gibi
sürücü dosyasını "sh" komutuyla açtım. Çıkan arayüzde nvidia
driverlerini yükledim. Daha sonra sax2 de işlemi bitirmem söylendi.
Fakat X de sax2 açılmıyor. root olarak denedim yine açılmıyor. Sadece
komut satırında çalışıyor fakat komut satırında ben ekran kartımı
(fx5200) nasıl tanıtacağımı bilmiyorum.

2 - Nforce ses ve ana kart driverlerini aynı şekilde güvenli kipte
root olarak sh komutuyla yüklemeye çalışırken kernelin dezeltilmesini
istiyor. Nasıl yapacağımı bilmiyorum.

Her iki problem içinde online update i denedim. Özellikle nvidia
sürücüsünü güncelledim. Fakat sonuç alamadım.