Re: [Linux] Amazon.com?

From: Tolga Onbay (tolgaonbay@gmail.com)
Date: Tue 18 Oct 2005 - 12:28:06 EEST

Arkadaşlar yanıtlarınız için teşekkürler.

On 10/18/05, Yusuf Ibrahim Ozkok <yozkok@aselsan.com.tr> wrote:

> Dikkat!!! 100?'nun üzerinde gümrük vergisi alıyorlar. Kitabı ithal
> ediyormuşsun gibi muamele yapıyorlar. Beyanname falan doldurtuyorlar ve
> vergi haricinde 40 ytl civarında beyanname için bi harç ödüyorsunuz. Bu
> rakamlar yaklaşık 6 ay önceki bir tecrübeye dayanmaktadır, değişmiş
> olabilir.

100 YTL mi 100 Euro mu? Ve bu miktar tek kitap içinmi yoksa birden fazlası
içinmi?

On 10/17/05, Ömer F. USTA <omerusta@gmail.com> wrote:

> 3 Türlü shipping zımbırtısı var. Birincisi Acil postalama gibi birşey
> sipariş verildikten 3 gün sonra eline ulaşıyor ki çok pahalı
> 2.si <http://2.si> yine acil ama bu sefer sanırım 10 günde ulaşıyor o da
> pahalı
> 3.sü ise benim kullandığım yöntem ve yaklaşık 20 günde kitap eline
> geliyor.
> ve bunun ücreti 15 YTL mi 15 $mı neydi yani ucuz olanın :D
> (Vergi alınmıyor bildiğim kadarı ile)

Bencede 3. seçenek ideal. :)

Ama amazondan memnunum. Hee bu arada aklıma gelmişken önce taksimdeki
> Çağlayan kitapevine bir göz at. Aşağı yukarı sipariş etmeyi düşüneceğin
> tüm
> kitapları orda bulabilirsin. Teknik kitap konusunda adamlar 1 numara :D
> http://www.caglayan.com/ <- Web adresi.

caglayan.com <http://caglayan.com>'u geçenlerde buldum gerçekten bir sürü
kitap var. Hatta 2 tane aldım. Ama istediğim kitaplardan bazıları yok.
www.pandora.com.tr <http://www.pandora.com.tr> 'yede baktım ne yazıkki
ordada yok.

On 10/18/05, Taner Ayaz <taner.ayaz@kuzuairlines.com> wrote:

> *Kardeş,*
>
> *Emule ile bak, *
>
> *O kitabın pdf versiyonların bir dünya var…..*

emule'yi uzun süredir kullanıyorum. Fakat bilgisayardan kitapları
okuyamıyorum. Çok fazla yorucu oluyor. Çıktı almanın maliyeti'de çoğu
kitap'ta daha pahalıya geliyor ve siyah-beyaz olmasıda cabası.

Bi sorum daha olacak amazon.com <http://amazon.com>'dan mı yoksa
amazon.co.uk <http://amazon.co.uk>'den mi almam gerekiyor?

Tavsiyeleriniz ve yardımlarınız için tekrar hepinize teşekkürler.