Re: [Linux] Amazon.com?

From: Ömer F. USTA (omerusta@gmail.com)
Date: Mon 17 Oct 2005 - 20:18:02 EEST

3 Türlü shipping zımbırtısı var. Birincisi Acil postalama gibi birşey
sipariş verildikten 3 gün sonra eline ulaşıyor ki çok pahalı
2.si yine acil ama bu sefer sanırım 10 günde ulaşıyor o da pahalı
3.sü ise benim kullandığım yöntem ve yaklaşık 20 günde kitap eline geliyor.
ve bunun ücreti 15 YTL mi 15 $mı neydi yani ucuz olanın :D
(Vergi alınmıyor bildiğim kadarı ile)

Ama amazondan memnunum. Hee bu arada aklıma gelmişken önce taksimdeki
Çağlayan kitapevine bir göz at. Aşağı yukarı sipariş etmeyi düşüneceğin tüm
kitapları orda bulabilirsin. Teknik kitap konusunda adamlar 1 numara :D
http://www.caglayan.com/ <- Web adresi.

17.10.2005 tarihinde Tolga Onbay <tolgaonbay@gmail.com> yazmış:

Ömer Fadıl USTA
http://www.bilisimlab.com/