[Linux] firefox flash sorunu

From: Deniz Guman (deniz.guman@gmail.com)
Date: Mon 17 Oct 2005 - 10:03:02 EEST

merhaba,

aynı sorunu bende yaşıyorum. ve yüklenmesini engellemek sorunu çözmüyor.
reklamları çok sevdiğimden değil ama sistem düzgün çalışmadığı anlamı
çıkıyor. benim bulduğum "çözüm" sayfayı yeniden yüklemek şeklinde 2-3 kere
yeniden yükleyince afişler yüklenmiyor.

daha mantıklı bir çözüm vardır herhalde ama bulamadım.
deniz

Çar 12 Eki 2005 23:55 tarihinde, Koray Bostancı şunları yazmıştı: