[Linux] SuSe 10.0 Kullananlara

From: Umut Konaş (UKonas@tntturkey.com)
Date: Mon 17 Oct 2005 - 09:22:26 EEST

Merhabalar,
Daha önce listeye bluetooth dongle ve tv kartı ile ilgili olan problemlerimle ilgili mail atmıştım. Bir çok ta cevap geldi herkese teşekkür ederim. Ben zaten eski bir versiyon kullandığım için suse 10.0 kurmayı seçtim. Blue tooth um çalışıyor ama şimdi de mp3 leri dinleyemiyorum ve klip leri izleyemiyorum. Bazı playerlar hiç bir şey yapmıyor bazıları ise bilmem ne plugin i bulunamadı diye hata veriyor. Ses kartıyla alakalı birşey olduğunu sanmıyorum çünkü sistem seslerini duyabiliyorum. Bir de modemle ilgili bir sorunum var. Modem driverını linuxant sitesinden indirdim. evde "sh cnxtinstall.run" yazdığım zaman (site böyle diyordu) bir web sayfası açıp linuxant sitesinden data indirmeye çalışıyor ve hata veriyor. Benim modemim zaten çalışmıyorki nasıl internetten bilgi çekeyim :)). acaba yanlış dosyamı indirdim?. Tekrar yardımlarınızı rica ederim, herkese şimdiden teşşekkürler.