Re: [Linux] firefox flash sorunu

From: Erkin Tek (erkintek@yahoo.com)
Date: Sat 15 Oct 2005 - 11:53:20 EEST

Bende bir türlü plugin'i yüklemiyordu, cok basit bir sorundan kaynakliymis
artik nasil oldu bilemiyorum da plugins dizini eksik cikti
.mozilla/plugins olmali home dizininizin altinda yoksa yaratin ve takrar kurun, konqueror'a da
bir update cekince flash flash olursunuz,

Sorununuz cozulunce nedenini yazarsaniz memnun olurum