[Linux] cp komutu

From: Yasin ERGENE (yasin@crazy.com.tr)
Date: Thu 13 Oct 2005 - 13:00:43 EEST

Merhabalar
Öncelikle vereceğiniz cevaplar için şimdiden teşekkür ederim...

Bu sabah aşagıdaki komutu icra etmem gerekti. Elimde bulunan bir hafıza
kartına bir kaç veri yazmak istiyordum. 256Mb MMC ye dosyaları kaydetmek
için hafıza kartını sisteme bağladım (mount ile).Herşey normal br şekilde
çalışıyordu ve şu komutu icra ettim:

cp -r ~/mp3 /media/usbdisk/

komutun çalışması bittiğinde herşey normaldi. Hafıza kartını çıkartmak
için sistemden ayırdım (umount ile). İşte herşey burada başladı. Sanki hiç
bir veri yazılmamış gibi hafıza kartına verileri yazmaya başladı ve bayağı
bir uzun sürdü.
Bu olayı nasıl iptal edebilirim yani demek istediğim bu oluşturulan sanal
dosya sistemini kullanmadan fiziksel olarak verileri direk nasıl
yazabilirim.
Bir yolu var mıdır?

                  .:CRAZY:.
ERG Tekstil Tur. Org. Hiz. San. Tic. Ltd. Sti.

http://www.crazy.com.tr
http://www.erg.com.tr