[Linux] font ve tema problemi

From: Koray Bostancı (koray.bostanci@gmail.com)
Date: Wed 12 Oct 2005 - 18:28:13 EEST

Merhabalar,

Debian sistemimde aşağıdaki paketler kurulu olmasına rağmen bazı
programlarda ve hatta bazı web sayfalarındaki (örneğin
gezegen.linux.org.tr) yazıları küçük görüyorum. Acaba bunun nedeni ne
olabilir?

Bir de kde'de yeni bir tema yüklüyorum, konqueror ve bir çok programda
etkili olurken thunderbird, firefox, gaim vs.. gibi programlarda
yüklediğim tema etkili olmuyor, kendi default temalarını kullanıyorlar.
Bu sanırım gtkrc ile alakalı bir sorun ancak çözebilmiş değilim.

msttcorefonts
xfonts-base
xfonts-base-transcoded
xfonts-75dpi