Re: [Linux] dosya kopyalama

From: Depeche (mesut@metalyapi.com)
Date: Wed 12 Oct 2005 - 16:26:28 EEST

merhaba,
Oncelikle 2 adet Linux server arasinda kopyalama yapacagim. Dolayisiyla cp
ile nasil yaparim bilmiyorum. NFS'mi kullanmaliyim?
Ben FTP ve SCP ile denedim ama dosya ve klasorlerin owner ve group'larini
diger servere kopyalandiginda diger servere baglanirken kullandigim user
oluyor. Tar ile yedekleme isi ise benim icin alternatif degil, once tar'la ,
sonra diger tarafa kopyala, orda ac , benim bir gecede bir file serverin tum
bilgilerini diger servere alip , sabah calisir hale getrimem lazim...

Fikirlerinizi , yada parametrelerinizi bekliyorum

Tesekkurler,