[Linux] web arayuzlu syslog

From: Ozgur KARATAS (datcrack@kobinet.org.tr)
Date: Tue 11 Oct 2005 - 12:24:07 EEST

merhaba,
oncelikle saygi ve sevgilerimi sunar basarilar dilerim.benim bir konuda
yardima ihtiyacim var. bir yol veya fikir alsam iyi olur diye dusundum. bir
programa ihtiyacim var ve bu program /var/log dizini altindaki calisan
servislerin log dosyalarini web arayuzu ile bana sunmali, ve ben
gerektiginde bu dosyalara kural (role) web arayuzu ile ekleyebilmeliyim. bu
konuda bir bilgisi olan var mi?
saygilarimla,

Ozgur