[Linux] Webalizer

From: beyhan@turkunix.com
Date: Sat 08 Oct 2005 - 02:26:22 EEST

Webalizer ile kendi localimdeki site istatiklerini aliyorum fakat baska
hostta olan bi sitemiz var onun da istatiklereini tutmak istiyorum baya bi
arama yapmama ragmen baska host taki sitenin istatiklerini nasil
tutacagimi bir turlu bulamdim yardimci olursaniz cok sevinirim ..

Saygilarimla Beyhan Ogur