Re: [Linux] ASCII tabloadaki karakterleri yazdırma?

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@belgeler.gen.tr)
Date: Fri 07 Oct 2005 - 20:05:49 EEST

Selam,

Bu işlem çok mu gerekli? Eğer öyleyse, Türkçe NASIL'da anlatılanları
uygulayın (klavye dosyaları dahil). Kullandığınız klavye dosyası
bu işlemi yoksayıyor olabilir.
Çalıştığını görmek yeterliyse bir Debian üzerinde deneyin
(Türkçe NASIL'a tamamen uyan tek dağıtımdır) :-)
http://belgeler.org/howto/turkish-howto.html

Esen kalın,
Nilgün

Cum 07 Eki 2005 19:49 sularında, Okan Çetin şunları yazmıştı: