RE: [Linux] Driver Problemleri

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Fri 07 Oct 2005 - 00:19:48 EEST

Merhaba,

On Thu, 6 Oct 2005, Umut Konaş wrote:

> Ben mandrake 9.1 kullanıyorum ama SuSe nin donanımları tanıma
> konusundaki başarısını duymuştum, ne dersiniz? SuSe kursam daha mı iyi
> olur?

Aslında işe daha güncel bir dağıtım kurmanız daha iyi olabilir.
Mandrake'nin 9.1 sürümü biraz eski kaldı sonuçta...

OpenSuSE 10.0 bugün duyuruldu. Ben masaüstünde Fedora'nın yanında
kullanıyorum. Benim gibi bir Red Hat / Fedora düşkünü bir adamın bile
aklını çelebilecek mükemmelikte kesinlikle.

http://mail.kivi.com.tr/blog/?p=25

adresinde Murat Koç'un bununla ilgili duyurusunu görebilirsiniz.

Saygılar,

--
Devrim GUNDUZ
Kivi Bilişim Teknolojileri - http://www.kivi.com.tr