[Linux] dosya kopyalama

From: Depeche (mesut@metalyapi.com)
Date: Thu 06 Oct 2005 - 14:53:58 EEST

Selamlar,
Kurulu bir Linux serverden , yeni servere bilgileri transfer etmek istiyorum. Yalniz bu transfer sırasında eski serverdeki dosya ve dizinler uzerindeki hak,sahip,grup bilgilerininde degismeden yeni servere aktarilmasini istiyorum. Bunun icin nasil bir yol izlemeliyim.SAyet bir windows pcden her iki servere baglanip copy yapinca yeni serverdeki tum dosyalarin kulanicisi ve grubu , kopyalama yaparken sambaya baglandigim user oluyor.

Tesekkurler