[Linux] Driver Problemleri

From: Umut Konaş (UKonas@tntturkey.com)
Date: Thu 06 Oct 2005 - 10:29:14 EEST

Selamlar,
Driver lar ile ilgili problemlerim var. Billionton marka bir blue tooth dongle ım, aver media tv kartım, ve conexant pci modemim var ama bunların driver larını bulamıyorum. Kendi sitelerinde de yok. Ayrıca geforce 5200 ekran kartınında 3D desteği çalışmıyor. Daha önce ekran kartının linux driver larını üreticinin sitesinden bulabileceğimi okumuştum ama ordada yok. Ne yapmalıyım?.