Re: [Linux] SUSE 10.0'i deneyen var mi?

From: Ömer F. USTA (omerusta@gmail.com)
Date: Thu 06 Oct 2005 - 06:09:02 EEST

Bu makineyi ne olarak kullanmayı düşündüğüne göre değişir.
Eğer bir ev sistemi yapacaksan yani kendi kişisel kullanımın için
kullanacaksan neden olmasın ama yok dış dünyaya açık bir
sunucu olacak diyorsan hiçbir beta/alfa/rc sürümü kullanmanı tavsiye
etmem.

(Ben şu anda OpenSuse 10.0 Beta4 kullanıyorum ve Gayet Memnunum )

Ömer Fadıl USTA
http://www.bilisimlab.com/