Re: [Linux] tar dosyasının win'de açmak?

From: Mucip ILBUGA (mucip.ilbuga@gmail.com)
Date: Tue 04 Oct 2005 - 17:56:06 EEST

Selamlar Devrim bey,
Zaten bu soruyu korkarak sormuştum. Korktuğum da oldu... :(

Gayet doğal değil mi? Linux server 'da çalışan Progress DB'min yedeğini tar
ile alıyorum. Ancak herhangibir Win makinadan da bunun açılmasını
istiyorum... Güvenlik açısından. Bunun nersi yanlış?

Linux'u yaymak için umulmadık taklalar atan insanlara bu şekilde önyargılı
yaklaşmamak çokdaha iyi olur sanırım...

Herşeye rağmen ben sizi yinede seviyorum :)

İlginize teşekkürler,
Mucip:)