Re: [Linux] fedora core 4 kurulum problemi

From: Depeche (mesut@metalyapi.com)
Date: Mon 03 Oct 2005 - 18:18:07 EEST

Memtest'te problem yok, bu arada internette "linux acpi-off pci=nosort"
seklinde bazi kisilerin kuruluma baslayip devam edebildikleri gordum. Ben
denedim ama calismadi,
 fakat (bunu 3 defa denedim) sayet once ,
"garbage linux acpi=off pci=nosort" yazinca hata verip alt satira dusuyor,
sonra tekrar "linux acpi-off pci=nosort" yazarsam kurulum ekranlari geliyor
, yani hata vermiyor. Anlamadim niye boyle....