Re: [Linux] MySQL vs Firebird

From: zekeriya akyildiz (zekeriya.akyildiz@gmail.com)
Date: Mon 03 Oct 2005 - 15:01:33 EEST

firebird daha prudtion rlease kategorisine giremedi ama sağlam bir
database ben genelde veri bütünlüğünü ön plana çıkardığımdan
PostgreSQL kullanmayı tercih ediyorum eğer internette bir araştırma
yaparsanız oracle ile birlikte hep yarış içinde olduğunu görürsünüz.
Jet hızında değil belki ama dataintegrity için mükemmel.