[Linux] Re: censornet ile internet sınırlaması

From: Rasit ULCAY (rasitulcay@gmail.com)
Date: Sat 01 Oct 2005 - 15:28:42 EEST

Kullanıcı ayarları Web arayüzünden yapılmakta çok basit bir yapı söz
konusu fakat bende Kullanıcı adı ve şifresi olayına çözüm
bulamamıştım. O şekilde kullanmaya devam ettim. Fakat şu [1] dökümanı
incelersen belki faydası olabilir.

[1] http://www.censornet.com/support/pdfs/CensorNetv3-ConfigurationGuide.pdf

Çözüm bulupta bizimle paylaşırsan seviniriz...