[Linux] Yeniden Sco Partitionlarına erişim

From: Emre ozcelik (eozcelik@cebitbilgisayar.com)
Date: Wed 30 Nov 2005 - 11:04:12 EET

elimde 11 yıllık scsi kartı sizlere ömür olduğu için boot olamayan bi sco unix var
Slackware Linux'a bunu mount edip içinden bazı dosyaları almak istiyorum.
Fdiskten bakınca partition ı için HURD of SysV diyo
sysv olarak mount edemedim hurd olarak ta nasıl edecegime vakıf olamadım bi türlü
baya bir internette dolandım ama htfs afs falan deneyin hangisi uyarsa diyo pek çok yer
bu konuda bi tecrubesi olan var mı acaba?
yardımcı olursanız pek bi bahtiyar olağım.
saygılar :)