RE: [Linux] Merhabalar

From: Taner Ayaz (taner.ayaz@kuzuairlines.com)
Date: Tue 29 Nov 2005 - 13:54:28 EET

Merhabalar,

Elimdeki tüm dokümanları herkesle seve seve paylaşırım ama aşağıdaki mailden
sonra bir sürü istek aldım ve ne yazık ki hepsine birden karşılık vermem
olanaksız. Keşke kuvvetli bir web sunucum olsa da onu halka açsam.

Yalnız şunun bilinmesini isterim ki internette hayatınız boyunca
okuyamayacağınız kadar çok doküman var. Üstelik bunlar sadece Linux ile
ilgili değil, bilgisayarla ilgili her konuda. Cisco, Windows, TCP/IP...

Yapmanız gereken tek şey bunları Emule ile aratıp indirmek. (Emule tek yol
değil ama ben onu kullanıyorum.) 1.5 GB'lik bir PDF kütüphanem var çoğunu
hepsini Emule indirdim.

Bu arada belgeler.org'u da hatırlatmak isterim.

İyi çalışmalar...

Taner.