Yanıt: RE: [Linux] fedora 4 - komut satÄ=?utf-8?q?=B1r=C4=B1ndan=20kullan=C4=B1c=C4=B1=20ekleme=20(useradd, =20addus?= er denedim çalışmıyor)

From: acemi linux (acemi_nix@yahoo.com.tr)
Date: Tue 22 Nov 2005 - 13:37:26 EET

merhaba beimde aklıma gelmemişti çünkü sistem "command not found" yazıyodu
 halbuki yum yazdığımda root deÄŸilsem uyarı veriyodu root olmalısın diye command not found yazmıyordu

 bu yüzden bu tarz biÅŸey den şüphelenmemiÅŸtim.

 bunun nedeni nedir?

 neden command not found diyor?

 useradd yoksa sadece rootun okuyabildiÄŸi bir klasör demi

 vede "su" ile root olmak ile "su -" ile root olmak arasındaki fark nedir
 teÅŸekkür ederim herkeze

Alper İnan <alper.inan@zorlu.com> yazdı: Root olmakla ilgili olduğunu sanmıyorum... Çünkü hatan komutu bulamamak...

PATH deÄŸiÅŸkeninin deÄŸerini deÄŸiÅŸtirmiÅŸ olabilirmisin ? Bence onu kontrol et...