[Linux] fedora 4 - komut satırından kullanıcı ekleme (useradd, adduser denedim çalışmıyor)

From: acemi linux (acemi_nix@yahoo.com.tr)
Date: Tue 22 Nov 2005 - 13:27:25 EET

merhaba

 fedora 4 kurulu sistemimde terminalde kullanıcı eklemek istiyorum nette aradığımda useradd ve adduser in 2 sinin de fedorada çalıştığı yazıyor ama ben terminalde

 adduser deneme
 veya
 useradd deneme

 yazdığımda command not found diyor. masaüstü ygulamasıyla ekleniyor ama benim amacım yoÄŸurulmak olduÄŸu için terminaldede yapmak istiyorum.

 not:
 user add
 add user
 user_add
 add_user

 Ä± da denedim nebiliyim belki olur diye :)

 ÅŸimdiden teÅŸekkür ederim?