[Linux] Qsheff ve Spamassassin

From: Cagri Ersen (cagri.ersen@gmail.com)
Date: Mon 21 Nov 2005 - 19:05:13 EET

Merhabalar,
 FreeBSD 4.0 üzerinde, qmail, clamAV, qsheff ve spamassasin çalıştırmak
istiyorum. Şu ana kadar bahsettiğim yapıyı kurdum ve çalıştırdım, ancak
özellikle spamassassin ile birlikte çalıştırdığım zaman performans açısından
max client vs. gibi ayarlardan dolayı problem yaşadım.
 Spamassassin kurulumu esnasında gelen start stop scriptleri içerisinden
child ayarlarını düzenlemek gerekiyor, ancak başarılı olamadım.
 Aramızda qsheff ile spamassassin'i birlikte çalıştırmış arkadaşlar var mı
acaba ?
 Not: Server, gateway olarak çalışacağı için üzerinde vpopmail bulunmuyor.
Kurulum'u enderunix'in qsheff ve spamassasin dokumanından yaptım.