Re: [Linux] MERHABA

From: Zeki Çatav (zcatav@isnet.net.tr)
Date: Wed 16 Nov 2005 - 23:01:02 EET

Çrş, 2005-11-16 tarihinde 17:04 +0200 saatinde, lale akcan yazdı:
> merhaba arkadaslar; ben linux kullanmak istiyorum. bana yardimci
> olmanizi rica ediyorum. dunku mailmde yazdigim gibi, gorme
> engelliyim. linux'a nasil baslayabilirim. bir de, ingilizcem yeterli
> degil, ingilizce sitelerden yararlanamiyorum. sizlerin yardimini
> istiyorum. ayrica komut yazarak da kulanabilirim. benim icin daha iyi
> olur.
Merhaba,
Aşağıda işe yarayabilecek bazı dağıtımların linkleri var. Ancak genelde
ingilizce, fransızca gibi diller için geliştirmişler.
Sanırım ülke olarak bizimde türkçe desteği verebilme zamanımız geldide
geçiyor. Bu dağtımlardan biri türkçeleştirilebilir veya Pardus'çular bu
konuyu da projelerine dahil ederler.

http://people.debian.org/~shane/netinst-speakup

http://oralux.org/

http://leb.net/blinux/