Re: [Linux] Live CDler uzerine

From: Onur ÖZDEMİR (onur.atlantis@gmail.com)
Date: Tue 15 Nov 2005 - 11:42:56 EET

bir iso hazırlayabilmek için mkisofs komutunu incelemen gereklidir.
gerekli klasörleri dağıtımların cdsinden incelersin önce. sonra cd
içeriğini diske kopyalar gerekli düzenlemeleri yapar ve mkisofs komutu
ile iso oluşturabilisin.

basit bir komut örneği.

mkisofs -o /tmp/xxx.iso -R -J -V "Install" -hide-rr-moved -v -d -N -no-emul-boot
-boot-load-size 4 -boot-info-table -sort isolinux/iso.sort -b isolinux/isolinux.bin -c isolinux/isolinux.boot
-A "Install CD" .