[Linux] Live CDler uzerine

From: Onur Yasarlar (istanbul2024@gmail.com)
Date: Tue 15 Nov 2005 - 11:07:09 EET

Merhabalar
Birbirinin esi yeni makinelere knoppix kullanarak bir serverda tuttugum
imaj dosyasindan isletim sistemi kuruyorum. Ancak bu isi yapmak icin
herseferinde her makine icin belirli komutlari yazmam gerekiyor.

Knoppix'in icerisine benim komutlarimi bir script halinde yazmak
istiyorum. CD den boot ettikten sonra bu scripti calistirarak islemi
kolaylastirmak istiyorum.

Boyle bir degisikligi nasil yaparim? Veya kendime bir livecd nasil
hazirlarim?

ISOLINUX tan yararlanarak boyle birsey hazirlayabilecegimi duymustum ama
henuz bu yonde bir calismam olmadi. Deneyimli arkadaslardan yardim
bekliyorum.
Saygilar