[Linux] amsn kullanıcı resmi değişmiyor ve easy ubuntu Hk.

From: mehmet turkoglu (mehmetturkoglu@gmail.com)
Date: Sat 12 Nov 2005 - 13:15:53 EET

İyi günler
Ubuntu 5.10 daki amsn'de "kullanıcı resmini değiştir" kısmı sönük çıkıyor.
Bi ara "easy ubuntu" diye bişey çalıştırmıştım ondan mı acaba?.

Bir de şöyle bir sorunum var "easy ubuntu" yu çalıştırırken "Num lock"
seçeneğini de seçmiştim. Benim sistem laptop olduğu için bu bana hiç
yaramadı. Acaba bunu eski haline nasıl döndürebilirim.
Teşekkürler

--
Mehmet Recep Türkoğlu
İTÜ Maden Müh.