[Linux] Security ve Distro

From: Alper İnan (alper.inan@zorlu.com)
Date: Thu 10 Nov 2005 - 10:17:26 EET

Herkes Günaydın Arkadaşlar,

Önümüzdeki haftalar ve aylarda kendimi Security alanında geliştirmeyi düşünüyorum. Bunun içinde uygun bir platform arıyorum. Şu ana kadar yaptığım araştırmalar sonucunda FreeBSD kurup onun üzerinde çalışmayı düşünüyorum. Sizin bu konulardaki görüşleriniz nelerdir ?

Ya da FreeBSD konusundaki görüşleriniz...