[Linux] dvb ayarlari

From: mustafa mustafa (baymy929@hotmail.com)
Date: Mon 31 Oct 2005 - 23:24:48 EET

Merhabalar,
Mandriva kullaniyorum (kullanmaya çalişiyorum) :) daha önceden fly tv
kartim vardi fakat bir türlü karttan ses alamadim ve yeni bir inca
t-0001dijital tv karti aldim.Şimdi bu karti linuxa tanitamiyorum
eğer bana bu konuda yardim edebilacak ve izleyeceğim yolu adim
adim yazabilecek bir kullanicidan yardim bekliyorum.İnternet üzerinden
çeşitli kaynaklar buldum fakat dil problemi nedeniyle tarif edilen
yönergeleri izleyemedim.Belgeler.org sitesinden denedim ama onu da
başaramidm.Bana bu konuda yardim edebilecek arkadaşlara
şimdiden teşekkür ederim.