[Linux] yedekleme işlemi yapan bir program

From: yaşar tunçez (ytuncez@gmail.com)
Date: Tue 31 May 2005 - 16:45:11 EEST

Arkadaşlar işyerimdeki makinam ile evimdeki makinam arasında dosya
transferini 100gb usb disk ile yapıyorum. Bu taşıma işleminde her
defasında kopyala yapıştır dan kurtulmak için windows da çalışan
Backup Magic diye bir program ile senkronizasyonu sağlıyorum. linux da
özellikle de debian da kullanabileceğim böyle bir program ya da betik
bilen varmı?
teşekkürler.