Re: [Linux] knoppix

From: Bulent Sener (bsener@inonu.edu.tr)
Date: Sun 29 May 2005 - 11:17:53 EEST

Merhabalar,
Bence şöyle yapalım:
Siz hangi konuda yardıma, desteğe ihtiyaç duyduğunuzu yazın, listeden konu hakkında
bilgisi olup bunu paylaşmak isteyen kimse varsa sizi yanıtlasın. (benim bildiğim
kadarıyla liste böyle işliyor)
Şu haliyle neye ihtiyaç duyduğunuzu bile anlabilmiş değilim.
Neden knoppixi seçtiniz, özelleştirme derken amacınız ne, nerede sorun çıkıyor vb?

Saygılarımla,
Bülent ŞENER