Re: [Linux] Mailman listesi Authentication

From: ahmet yurdal (ahmet_yurdal@yahoo.com)
Date: Fri 27 May 2005 - 12:24:40 EEST

Ilk girdigi adres ile ayari yaptiktan sonraki adres ayni. Simdi tekrar denedim.browserin adres satirinda herhangi bir degisiklik olmuyor.

/mailman/admin/ahmet2
giris yaparken gelen adres bu. Burada sifreyi giriyorum ve yönetim ekran#305; geliyor. Mesela burada Üyelik Yönetimi ne t#305;klad#305;#287;#305;m zaman tekrar sifre giris ekrani geliyor. Bu defa adres satiri
/mailman/admin/ahmet2/members
oluyor. Yani domain adresinde degisiklik yok. sadece benim girmek istedigim bolume gore adresler degisiyor.